בית הארחה הולינס מז'יבוז

הולינס מז'יבוז, מציע למבקריו את האפשרות להתנתק מחיי היום-יום ולשהות במקום עטוף בקדושה. בעיירה האוקראינית עצמה ובסביבתה, נמצאים קברי צדיקים רבים, שהמוכר בהם, הוא ציונו של הבעל שם טוב הקדוש בית הארחה הולינס מז'יבוז, מאפשר לכם ליהנות מאירוח יהודי כשר למהדרין, בסטנדרטים הגבוהים ביותר.  

אווירה מיוחדת במינה

בית הארחה הולינס מז'יבוז, מציע מספר רמות אירוח, כך שכל אחד יכול לבחור בסטנדרט האירוח המתאים להעדפות ולתקציב שלו:

·       חדרי אירוח קלאסיים – חדרים סטנדרטיים בעיצוב פרובנסאי מיוחד, המתאימים ליחיד או לזוג.

·       חדרי גן – חדרים המעוצבים באווירה כפרית בהם תמצאו מרגוע מהיום שעבר עליכם.

·       חדרי פרימיום – סוויטות מפוארות, הכוללות: מטבחון, פינת ישיבה מפנקת, חדר שינה רחב ידיים וחלונות הפונים אל ציונו של הבעל שם טוב הקדוש.

בכל אחד מסוגי החדרים, תיהנו ממיני בר, מזגן, פינת עבודה, חדר רחצה מאובזר ואינטרנט אלחוטי (FIWI).

כל מה שצריך לחופשה המשלבת טיול, יופי וקדושה

מלבד החדרים, מציע בית הארחה הולינס מז'יבוז אירוח יהודי כשר למהדרין, על כל המשתמע מכך:

·       ארוחות כשרות – חדר האוכל של בית ההארחה, מציע שלוש ארוחות ביום, כשרות למהדרין, הכוללות את כל אבות המזון, מה שיאפשר לכם לטייל וליהנות מהאווירה המיוחדת של מז'יבוז, מבלי שתצטרכו לתור אחר מקום בו תוכלו לאכול אוכל יהודי כשר וטעים. למעשה, את ריחות התבשילים שיוגשו לכם בחדר האוכל, תוכלו להריח כבר מפתח הכניסה ואין ספק שהם יתרמו הרבה לאווירה.

·       בית כנסת – מלבד בתי הכנסת של בית הארחה מז'יבוז, מומלץ מאוד לבקר גם בבית הכנסת העתיק בו התפלל הבעש"ט שנחרב בימי השואה ובשנת תש“ע נחנך מחדש לאחר ששופץ ושוחזר בהעתק מדויק ע“י אגודת ”אהלי צדיקים“. הבעל שם טוב זיע"א, קבע את מקום תפילתו בבית כנסת זה וציין כי: "בית כנסת זה מכוון כנגד בית מקדש של מעלה".

 ·    אירועים – חשבתם פעם לערוך אירוע מיוחד כמו ערב הוקרה, שבת חתן, חגיגת בר מצווה, דינר, חגים ומועדים באווירה הקסומה של מז'יבוז? באולם האירועים של הולינס מז'יבוז נפיק עבורכם ועבור האורחים שלכם אירוע כיד המלך בשילוב אווירת הקדושה המיוחדת השוררת כל הזמן בהולינס מעזיבוז, כשברקע הנופים היפהפיים, האוכל הטעים בכשרות המהודרת של בד"ץ כדתיא לונדון והשירות המקצועי והאדיב של צוות הולינס. אירוע חד פעמי שלא יישכח לעולם.

בית הארחה הולינס מז'יבוז – לשהות בלב ליבה של הקדושה

עם הגעתכם להולינס מז'יבוז, וודאי תרצו לבקר בקבר הבעל שם טוב, מעיין הבעל שם טוב, בית הכנסת העתיק, בית הכנסת של ה "אוהב ישראל" מאפטא, קברי האחים ועוד. על מנת להפוך את הסיור המרתק בעיירה ובסביבותיה לקל יותר, מומלץ להתייעץ עם הצוות המסור של בית ההארחה הולינס שיעניק לכם שירות מכל הלב ויסייע לכם בכל שתצטרכו בכדי שתגיעו בקלות לכל אחד מהם. ביקור באתרים אלו, ישרה על הביקור כולו נופך מיוחד, חוויה שלא תישכח.

לסיכום – אם אתם מחפשים מקום לינה במז'יבוז, כזה שלא יהיה סתם עוד מקום שמספק לכם חדר, אלא אירוח מלא באווירה מיוחדת – בית הארחה הולינס מז'יבוז, יהיה הבחירה המושלמת עבורכם.

לקבלת מידע נוסף אודות חדרי האירוח שלנו והשירותים שתוכלו לקבל בבית ההארחה –  
אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מלון הולינס // Holiness Hotel

תמונות חדר-אוכל

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים

או חייגו 02-9997272